naalleen

Direktlänk till inlägg 22 januari 2012

Min dag i dag :D <3

Av Nellie - 22 januari 2012 10:00

Jaa i dag är det min födelse dag :D och jag ska snart ha kalas :) älskar när jag fyller år värkligen för man får så fina presenter :) Aja men nu på morgonen så fick jag en ny cykel av min mamma och av min bror fick jag en kokosnöt :D vet inte varför ? Men han ville nog ! skämta :) Aja men jag fick också 500 av min morfar :) och av dom har jag inte inte aning om vad jag ska köpa   :) men jag vet också att jag ska få min systers iphone 3GS :) Äntligen AJa men jag skriver kanske mer sen så hejdå mina galningar .PS. När ni fyller år kan ni skriva en text om eran fördelsedag så kopierar jag den oh lägger den på min blogg :) <3

 
 
Sandra

Sandra

28 januari 2012 01:03

grattis i efterskott då :)

http://sandrasg.blogg.se

Nellie

6 februari 2012 20:42

tacck jag får skriva det nu för jag har ju inte varit inne på länge :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nellie - 25 februari 2012 16:56

Asså varför kan jag inte ???????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så jävla dåligt !!1 jag komer snart lägga ner min blogg !!!!!! om det inte funkar gör jag faan det ! ...

Av Nellie - 25 februari 2012 13:45


hejj bloggen :( jag är värkligen inte på humör i dag !!!! :(( För min katt är borta och jag vet inte vad jag ska göra :(((( Jag måste bara hitta henne ! för tänkt om hon är skadad eller så kan hon bli på körd !!!**!!!!!Det är därför jag inte skrivi...

Av Nellie - 25 februari 2012 01:49

Heej bloggen :D i går har jag bara städat därför har jag inte kunnat blogga så jag bloggar i dag ? jag vet inte vad jag skriver för det är ju löradag men jag bloggade inte på fredagen men jag snackar om fredag men det är lörad ? Jag vet inte vad jag ...

Av Nellie - 23 februari 2012 23:49


Godnatt mina fina bloggläsare ! :) jag kommer sakna er massor över natten ! men i mon ska jag försöka att blogga så mycket som möjligt ! Men jag får ju inte glömma tummarna såklart !!! <3 Ja men i dag är tummen upp för att det har varit en kön dag...

Av Nellie - 23 februari 2012 21:08

ja nu sitter man hoss Zandra och ska kolla på big brother snart :D Men nu sitter jag och äter glass och bloggar :) <3 Men sen så ska jag kolla lite på andras bloggar ! Ni får järna länka era bloggar till mig så jag kna kolla ! <33 ...

Presentation


Det här är min blogg!!det handlar om mig mina kompisar M.M!jag lägger inte ut så ofta men det kommer.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards